Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
 Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 PLN Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
 

 

Eksploatacja
 

Pobierz cennik
 

 

 

 

 REGULAMIN

 

Regulamin zakupów sklepu internetowego Context Sp. z o. o.
(obowiązuje od 25.12.2014)
Data publikacji: 27.02.2015

I. Definicje
Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – każdy pracownik zatrudniony w Sklepie Internetowym Context, działający
w jego imieniu i na jego rzecz.
Sklep Internetowy, Sklep – sklep internetowy Context Sp. z o.o., z siedzibą w
Toruniu przy ul. Równinnej 13, NIP: 956-00-04-021, REGON 870251116, KRS nr 0000243192, dalej również  jako spółka Context.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów lub usług zawarta pomiędzy sklepem
internetowym Context Sp. z o.o., a konsumentem bądź przedsiębiorcą
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz 827)
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
II. Informacje ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Context Sp. z
o.o.
2. Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Data jego publikacji oznacza, że prezentowana wersja ma zastosowanie dla zamówień złożonych od tego dnia, do momentu jego ponownej aktualizacji. Każdorazowo realizacja zamówienia oraz usług posprzedażnych, będzie odbywała się na podstawie wersji regulaminu, która obowiązywała w dniu złożenia zamówienia.
3. Niniejszy regulamin określa m.in. zasady rejestracji i korzystania z konta klienta, warunki i zasady składania zamówień oraz ich realizacji, a także zasady realizacji uprawnień tytułu rękojmi oraz prawo odstąpienia od umowy (tylko dla Konsumentów).
4. Korzystanie ze sklepu internetowego Context Sp. z o.o. możliwe jest pod warunkiem spełnienia
przez system teleinformatyczny Klienta co najmniej następujących wymagań technicznych:
§ aktualna wersja przeglądarki (wspierane przeglądarki: Internet Explorer w wersji 6.0 lub
nowszej, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari – tylko aktualne wersje przeglądarek ze stron
producentów dla systemu Windows) z włączoną obsługą Java Script i Cookies
§ minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
§ własny dostęp klienta stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu
§ zainstalowanej obsługi wtyczek Adobe Flash Player, Java Script, Quick Time
§ aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail)
5. Strony internetowe Sklepu, wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z serwisów internetowych sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które Sklep wykorzystuje do identyfikacji użytkowników odwiedzających stronę internetową sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakupów. W ten sposób działa na przykład funkcja „Koszyka” i jego możliwość „zapamiętywania”. Pliki cookie są zapisywane przez przeglądarkę na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmują niewielką ilość miejsca i nie wpływają negatywnie na pracę komputera. Pliki cookie nie zawierają informacji dotyczących danej osoby. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie. Zapisane i tymczasowe pliki cookie można niezależnie od siebie odrzucić lub zaakceptować, korzystając z ustawień bezpieczeństwa. Po dezaktywacji plików cookie niektóre elementy na stronie Context będą niedostępne, a pewne strony internetowe mogą być wyświetlane nieprawidłowo.
Bez wyraźnej zgody użytkownika Sklep nie łączy danych osobowych (imię, adres itd.) z danymi zapisanymi w używanych przez siebie plikach cookie. Aby móc korzystać z funkcji koszyka, należy zaakceptować pliki cookie (tymczasowe/trwałe)!
Niektóre podstrony serwisu Sklepu oraz inne środki komunikacji z Klientami mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). Web beacons
pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, adres URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w Cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam.
6. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdej chwili za pośrednictwem
zakładki „regulamin” na stronie www.context.net.pl, a także pobrać go w formie pliku PDF i
wydrukować.
7. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1. W celu skorzystania z zakupów w Sklepie Internetowym można zarejestrować się w ramach serwisu, jednak nie jest to warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia.
A) Klient zarejestrowany:
§ Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, który udostępniany jest na jednej z podstron Sklepu
§ Warunkiem rejestracji jest podanie danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia oraz zaakceptowanie warunków regulaminu, a także w przypadku klienta będącego konsumentem, złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z prawem odstąpienia od umowy
B) Klient niezarejestrowany:
Bez rejestracji należy podać dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia oraz
zaakceptować warunki regulaminu, a także w przypadku klienta będącego konsumentem, złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z prawem odstąpienia od umowy
2. W przypadku, gdy Klient:
§ w trakcie rejestracji bądź składania zamówienia podał dane niezgodne z prawdą lub
nieaktualne, które wprowadzają w błąd albo naruszają prawa osób trzecich,
§ dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób
trzecich – w tym innych Klientów Sklepu Internetowego bądź jego Pracowników,
§ dopuścił się innego zachowania, które jest niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Context sp. z o.o. oraz jego pracowników
§ dostarczył lub przekazał treści zabronione przez przepisy prawa
§ korzystał ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie
§ korzystał ze Sklepu w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla samego Sklepu
§ korzystał z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego nie tylko w
zakresie własnego użytku, w szczególności naruszył prawa autorskich Sklepu,
§ korzystał ze Sklepu Internetowego w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na
terytorium RP prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet Sklep Internetowy jest uprawniony do wezwania Klienta do zaprzestania w/w naruszeń, a w przypadku ponawiających się naruszeń może pozbawić Klienta prawa do korzystania z serwisu Sprzedawcy.


IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. Treść strony internetowej www.context.sklepna5.pl ( w szczególności ceny i opisy produktów ) i jej wszystkich podstron należy traktować jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie jako wiążącą ofertę, co dotyczy wszelkich bez wyjątku oferowanych tam produktów. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego – w tym momencie zostaje zawarta umowa sprzedaży.
2. Sprzedający odpowiada jedynie za ceny i opisy produktów zamieszczone na jego stronie
www.context.sklepna5.pl. Ceny i opisy zamieszczone na stronach administrowanych przez inne, niezależne od Sprzedającego podmioty, jak np. porównywarki cenowe wymagają każdorazowo weryfikacji z oryginalną, aktualną treścią strony Sprzedającego.
3. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną
zdolność do czynności prawnych. To samo dotyczy reprezentantów i pełnomocników osób
prawnych. Osoba składająca zamówienie w imieniu Klienta będącego osobą prawną lub inną
jednostką organizacyjną oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta. Jeżeli pełnomocnictwo do działania w imieniu Klienta nie zostanie przez niego potwierdzone, albo jeśli osoba składająca zamówienie jako organ osoby prawnej nie będzie jej organem, lub wykroczy poza zakres umocowania takiego organu, będzie ona zobowiązana do zwrotu tego, co otrzymała od Sprzedającego, a także do naprawienia szkody, jaką Sprzedający poniesie przez to, że przyjmie zamówienie nie wiedząc o braku umocowania.
5. Zawarcie umowy sprzedaży możliwe jest poprzez stronę internetową Sklepu oraz telefonicznie, mailowo, pocztą, poprzez chat czy za pośrednictwem faksu.
A) Złożenie zamówienia przez stronę internetową Sklepu:
W celu dokonania zamówienia Klient powinien dodać produkty, które zamierza zamówić do
koszyka, a następnie postępować zgodnie z pojawiającymi się komunikatami, na kolejnych
podstronach.
UWAGA: Podanie NIP-u firmy bądź NIP-u jednoosobowej działalności gospodarczej w procesie składania zamówienia oznacza chęć dokonania zamówienia jako przedsiębiorca.
Edycja danych osobowych, adresu doręczenia, czy zamawianych produktów, po złożeniu
zamówienia, możliwa jest tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Modyfikacja tych
danych może wiązać się z dodatkowymi opłatami, w zależności od tego, na jakim etapie realizacji znajduje się zamówienie.
Zmiana adresu dostawy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możliwa jest do momentu
przekazania towaru przewoźnikowi.
O wszelkich szczegółach Klient zostanie poinformowany przez pracownika Działu Obsługi
Klienta.
Ewentualny koszt zostanie pobrany w formie przelewu na konto Context sp. z o.o., po uprzednim
wyrażeniu zgody przez Klienta.
Po wprowadzeniu swoich danych oraz dodaniu zamawianych produktów do koszyka, na ostatniej stronie z podsumowaniem zamówienia pojawią się następujące informacje:
§ wybrana forma płatności
§ nazwa oraz główne cechy każdego zamawianego towaru/usługi
§ cena jednostkowa z VAT każdego zamawianego towaru/usługi
§ łączny koszt dostawy
§ całkowita suma zamówienia
§ szacunkowe koszty zwrotu ( dotyczy tylko Konsumentów)
§ przewidywany czas realizacji zamówienia

W celu skutecznego złożenia zamówienia konieczne jest potwierdzenie zapoznania się z
regulaminem i jego akceptacja oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
zgodnie z polityką prywatności i potwierdzenie powyższych poprzez zaznaczenie odpowiedniej kratki, tj. wyłącznie w celu realizacji warunków umownych.
Gdy Klientem jest Konsument należy potwierdzić zapoznanie się z pouczeniem o prawie
odstąpienia od umowy  Ostateczne oświadczenie woli, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży następuje poprzez Kliknięcie przycisku: „Zamawiam i płacę”.
B) Złożenie zamówienia telefonicznie, mailowo, pocztą, poprzez chat czy za pośrednictwem
faksu.
W celu dokonania zamówienia Klient powinien skontaktować się z działem Obsługi Klienta
wybierając jedną z dostępnych form kontaktu:
§ telefonicznie pod numerem tel. 56 621 09 96 (dla tel. stacjonarnych), tel: 507 121 124 (dla tel.
komórkowych)
§ mailowo pod adresem: biuro@context.net.pl
§ pocztą pod adresem: ul. Równinna 13, 87-100 Toruń
§ faksem pod numerem: 56 652 10 36
Klient powinien podać swoje dane osobowe oraz wybrać produkt, który zamierza zamówić.
W przypadku Konsumentów niezależnie od formy kontaktu z Działem Obsługi Klienta, przed
złożeniem zamówienia Sprzedawca poinformuje co najmniej o:
§ oznaczeniu przedsiębiorcy
§ głównych cechach towaru/ usługi
§ łącznej cenie zamówienia
§ zamówieniu, które pociąga za sobą obowiązek zapłaty
§ prawie odstąpienia od umowy
§ miejscu, gdzie można zapoznać się z regulaminem,
§ miejscu, gdzie można zapoznać się z szczegółowymi warunkami odstąpienia od umowy –
dotyczy tylko Konsumentów
Ze względu na właściwości techniczne niektórych środków komunikacji ( telefon, e-mail,
poczta), a w szczególności ograniczoną możliwość przekazania wszystkich informacji, za zgodą Konsumenta pozostałe informacje zostaną utrwalone i przekazane za pośrednictwem
wiadomości e-mail, na adres podany w procesie składania zamówienia.
Na podstawie art. 84 KC, jeśli strona internetowa Sklepu lub potwierdzenie zamówienia zawierają istotne błędy (definiowane jako takie, że gdyby sprzedający nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści) dotyczące treści umowy, w szczególności w zakresie ceny, a Klient o błędzie wiedział lub mógł z łatwością błąd zauważyć, Sprzedający może uchylić się od skutków czynności prawnej. W tym przypadku Strony dokonują zwrotu wszystkiego tego co świadczyły sobie w wykonaniu umowy.


V. Dostawa i szkody transportowe
A) Dostawa
1. Sklep realizuje wyłącznie te zamówienia, dla których wskazanym przez Klienta miejscem
dostawy jest terytorium Rzeczypospolitej Polski,
2. Koszty dostawy na terenie Polski będą naliczane oddzielnie i są kwotowo podawane w
momencie składania zamówienia; orientacyjne koszty dostawy są określone w tabeli "Koszty
dostawy", a ich dokładne naliczenie następuje w procesie składania zamówienia,
3. Miejscem spełnienia świadczenia-dostawy – jest miejsce wskazane przez Klienta w
zamówieniu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie adresu,
4. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firm przewozowych ( DPD) lub poprzez dostarczenie towarów do paczkomatu (In Post).

5. Towar dostarczany jest do pierwszych drzwi, np. drzwi klatki schodowej lub bramy posesji, chyba, że wyraźnie pisemnie (mailem lub faxem) uzgodniono inaczej.
6. W celu usprawnienia realizacji zamówienia przy formie płatności, jaką jest przedpłata (przelew bankowy lub przekaz pocztowy), wpłata powinna nastąpić dokładnie w kwocie zgodnej z kwotą zamówienia, a ponadto zawierać dokładny numer zamówienia lub numer klienta

7. Jeżeli Klient jako formę płatności wybrał przedpłatę i nie uiścił jej na rachunek Sprzedającego w ustalonej kwocie, w rozsądnym terminie, umowa (zamówienie i jego potwierdzenie) przestaje obowiązywać - w takim przypadku konieczne jest ponowne złożenie zamówienia. Przed anulowaniem zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Klientem celem ustalenia terminu zapłaty bądź potwierdzenia anulowania zamówienia.
8. Jeśli Klient uiścił przedpłatę z opóźnieniem, Sprzedający może zrealizować pierwotne
zamówienie, przy czym obowiązującym terminem dostawy jest termin realizacji zamówienia
widniejący na stronie internetowej Sklepu w dniu wpływu przedpłaty na rachunek Sprzedającego.
9. Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysyłki oraz dostarczenia produktu do Klienta. Przygotowanie produktu do wysyłki, jak i jego dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze. W przypadku towarów ze statusem: w magazynie, standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, termin ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu, nieprzekraczającego 30 dni od dnia złożenia zamówienia, o czym Konsument zostanie poinformowany . Termin ten jest liczony od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem. Dla płatności kartą kredytową oraz przelewem – powyższy termin liczony jest od momentu wpływu środków pieniężnych na konto Sprzedawcy, a w przypadku sprzedaży ratalnej, po otrzymaniu przez Sklep pozytywnej decyzji kredytowej.
10. Dostępność towarów i orientacyjne terminy realizacji zamówienia ustalane są na podstawie danych elektronicznej bazy, znajdującej się na stronie internetowej Sklepu. W przypadku towarów niedostępnych w magazynie w dniu złożenia zamówienia, termin ten może ulec wydłużeniu – nie więcej jednak niż łącznie do 30 dni – w przypadku opóźnienia w dostarczeniu towarów do magazynu Sprzedającego przez jego dostawców, o czym Konsument zostanie poinformowany.
11. Dostawy są możliwe do wyczerpania zapasów. Jeżeli punktualnie złożone przez Klienta
zamówienie zostanie potwierdzone przez Sklep, a produkt nie jest dostępny z powodów
niezależnych od Sprzedającego lub został wycofany z produkcji, Sprzedający zaproponuje
Klientowi produkt porównywalny pod względem jakości i ceny z pierwotnie zamówionym
modelem. Klient nie jest zobowiązany do przyjęcia propozycji i może w takim wypadku odstąpić od umowy. Jeżeli Klient dokonał już wpłaty, Sprzedawca dokona zwrotu, w formie wskazanej przez Klienta.
12. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe ze zwłoki w dostawie lub jej
niezrealizowania na zasadach ogólnych.
B) Szkody transportowe
1. Jeżeli odebrana przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta po odbiorze towaru, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania
raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien dokładnie opisać stan przesyłki zgodny ze stanem faktycznym, w tym wskazać sposób opakowania przesyłki, m.in. zapakowanie sprzętu w oryginalny karton producenta z wypełniaczami oraz karton zewnętrzny wypełniony woreczkami dystansowymi z powietrzem. Jeżeli towar został dostarczony na palecie, bardzo ważne jest, aby taką informację w raporcie szkody również umieścić. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności.
Po spisaniu raportu szkody należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Reklamacji
3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę
4. W przypadku odbioru produktów z niewidocznymi z zewnątrz uszkodzeniami, Klient powinien zgłosić je niezwłocznie przewoźnikowi i jednocześnie niezwłocznie skontaktować się z Działem Reklamacji
5. Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu, do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedający.
VI. Ceny i formy płatności
1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT
zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa podatkowego.
2. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
§ za pobraniem (płatność gotówką pobierana jest w chwili dostawy towaru)
§ przelew bankowy, na konto Sprzedawcy – płatność pobierana jest przez bank w chwili dokonywania przelewu
3. W przypadku opłaty za pobraniem naliczone są dodatkowe opłaty, których wysokość lub
sposób ich obliczenia znajduje się w tabeli umieszczonej na stronie internetowej kuriera

4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która zostanie wysłana klientowi wraz z zamówionym towarem. Faktura stanowi potwierdzenie sprzedaży oraz dowód własności.
5. Każda forma płatności będąca przedpłatą  jest zaliczką na poczet zamówienia.


VII. Prawo własności
1. Zamówiony towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu dokonania zapłaty za
towar przez Klienta.
2. Przed przeniesieniem własności nie zezwala się na dalsze zbycie, wynajem, zastawienie,
przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przerabianie oraz na inne
rozporządzenia i dokonywanie zmian w towarze bez wyraźnego zezwolenia Sprzedającego.

VIII. 30-dniowe Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy tylko Konsumentów)
A) Informacje ogólne
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle stosowne oświadczenie.
Formy w jakich może złożyć oświadczenie, są następujące:
§ mailem pod adresem: biuro@context.net.pl
§ telefonicznie pod numerem: 56 / 6521036
§ pocztą pod adresem: Context sp. z o.o. ul. Równinna 13, 87-100 Toruń
§ faksem pod numerem: 56 / 6521036

Jeżeli Konsument odstąpi od umowy w formie elektronicznej, Sprzedawca niezwłocznie
potwierdzi otrzymanie takiego oświadczenia, wysyłając wiadomość pocztą elektroniczną. W tej wiadomości Konsument otrzyma formularz zwrotu wraz przypisanym numerem RMA. Prosimy o jego wydrukowanie oraz dołączenie do zwracanego towaru, co znacznie ułatwi zidentyfikowanie odesłanej przez Konsumenta przesyłki oraz przyspieszy zakończenie procedury dotyczącej prawa odstąpienia od umowy.
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia
oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli Konsument odeśle
zwracany towar przed upływem tego terminu. Należy go przesłać na adres:
Context sp. z o.o.
ul. Równinna 13
87-100 Toruń
B) Skutki odstąpienia od umowy:
Sprzedawca udzieli informacji o szacunkowych kosztach zwrotu dla każdego towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci wszystkie koszty, łącznie z kosztem
dostawy (z wyjątkiem dodatkowych płatności wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru, oferowanego
przez Sprzedawcę) Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (łącznie ze styropianem) wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną. Tylko taki sposób zapakowania minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Oryginalne opakowanie producenta często stanowi integralną część fabrycznie nowego sprzętu, podobnie jak instrukcja i karta gwarancyjna.
Konsument ponosi na zasadach ogólnych odpowiedzialność za utratę towaru lub jego
uszkodzenie podczas transportu. W czasie biegu terminu 30 dni na odstąpienie od umowy
Konsument powinien zadbać w szczególności o to, aby korzystanie z produktu nie wykraczało poza czynności, mające na celu stwierdzenie cech, charakteru i funkcjonowania rzeczy. Do takich czynności mogą należeć m.in. usunięcie plomby (co dodatkowo prowadzi do utraty gwarancji producenta), numeru seryjnego lub innych zabezpieczeń jak folii ochronnej (której zdjęcie nie zawsze jest konieczne do zapoznania się z produktem), a także rejestrowanie produktu na stronie producenta, z czym wiąże się uzyskanie dodatkowych świadczeń, o ile nie jest to niezbędne dla sprawdzenia towaru.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm ) Konsument wyraża zgodę na przesyłanie faktur VAT oraz faktur korygujących drogą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres mailowy. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Konsument otrzymuje od Sprzedawcy fakturę korygującą (oryginał i kopię). Prosimy o odesłanie podpisanej kopii faktury korygującej do Sprzedawcy. Stronom przysługuje prawo zatrzymania, o którym mowa w art. 496 Kodeksu Cywilnego, dopóki druga strona nie zaofiaruje zwrotu otrzymanego świadczenia albo nie zabezpieczy roszczenia o jego zwrot.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób dokonania zwrotu. Żaden ze sposobów zwrotu nie powoduje powstania żadnych dodatkowych kosztów po stronie Konsumenta.
Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14-dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem
płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Jeżeli Klient poda nieprawidłowy numer konta, termin na zwrot ulega przedłużeniu o czas niezbędny do ustalenia prawidłowego numeru konta.
W sytuacji, gdy Konsument otrzyma wadliwy towar i nie jest to uszkodzenie mechaniczne
spowodowane przez Konsumenta, Sprzedawca poprzez wysłanie współpracującej z nim firmy
kurierskiej odbierze ten towar na własny koszt.
C) Prawo odstąpienia nie przysługuje dla towarów:
§ które są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
§ które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
§ które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte, nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
§ które, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
§ które są nagraniami dźwiękowymi lub wizualne albo programami komputerowymi
dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu

IX. Rękojmia
1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art.
556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
2. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem
roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili wydania rzeczy
Konsumentowi..
3. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
4. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego rozwiązania żądać
a. wymiany rzeczy na wolną od wad
b. usunięcia wady
Chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
5. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
b. żądać usunięcia wady
6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
8. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
9. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od
Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów
przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części
kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
10. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt
Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj
rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt 9.
12. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
13. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny
b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy
c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad
d. żądania usunięcia wady
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie
Konsumenta.
14. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi
15. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
16. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
17. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

Definicje:
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi
zmianami.
Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:
A. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
B. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
C. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu
umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
D. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
E. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały
wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi
odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od
Sprzedającego;
F. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest
obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu

X. Gwarancja
1. Context sp. z o.o. (zwana w dalszej części umowy: Sprzedawcą) gwarantuje sprawne działanie urządzeń oraz innych rzeczy będących przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy: Sprzętem) zawartej z Kupującym będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która nabywa towar na potrzeby, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne Sprzętu, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu, bądź o których mógł się z łatwością dowiedzieć.
3. Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego Sprzętu pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do Sprzętu.
4. Sprzedawca udziela od 3 do 24 miesięcy gwarancji, liczonej od daty wydania Kupującemu
Sprzętu. Gwarancja obejmuje wyłącznie sprzęt sprzedany przez Context sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujący się na tym terytorium w czasie składania reklamacji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu wydania produktu Klientowi.
5. Niniejsza karta gwarancyjna wraz z fakturą zakupu Sprzętu i reklamowanym produktem jest warunkiem złożenia skutecznej reklamacji. Karta gwarancyjna bez pieczęci i podpisu
Sprzedawcy, podpisu Klienta oraz dołączonego dowodu zakupu (faktury lub paragonu fiskalnego) może być zakwestionowana przez Sprzedawcę, a reklamacja złożona na jej podstawie odrzucona.
6. Jeżeli wraz ze sprzedanym Sprzętem dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, bądź jakiegokolwiek innego niż Sprzedawca podmiotu (Gwarant Pierwotny),w celu zgłoszenia
roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy zapoznać się z danymi
kontaktowymi określonymi w Karcie Gwarancyjnej

7. Kupujący może skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego punktu serwisowego
lub skorzystać z możliwości złożenia reklamacji u Sprzedawcy. Dokonać tego można poprzez kontakt z Działem Reklamacji i zwrotów: biuro@context.net.pl lub telefonicznie pod numerem 56/6521036.
8. Reklamowany i odsyłany przez Kupującego produkt powinien zawierać kartę gwarancyjną i kopię dokumentu zakupu (faktura VAT). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji, bądź realizacji roszczeń gwarancyjnych w przypadku niedopełnienia przez Kupującego warunków niniejszej gwarancji
9. Dostarczany do serwisu sprzęt powinien być kompletny i zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym towarem. Brak powyższych elementów może uniemożliwiać samo rozpatrzenie reklamacji, albo naprawę Sprzętu, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący.
10. W przypadku, gdy wada Sprzętu stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny
Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy
gwarancyjnej.
11. W przypadku, gdy wada Sprzętu jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione
względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu,
wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru Sprzedawcy . W pierwszej
kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez zwrot Kupującemu ceny sprzedaży
wadliwego produktu z jednoczesnym przeniesieniem przez Kupującego na rzecz Sprzedawcy
własności Sprzętu reklamowanego(odstąpienie od umowy)
12. Po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w serwisie, w przypadku wykrycia wad, które zostały wywołane działaniem lub zaniechaniem Klienta, o których poniżej, gwarancja może być unieważniona przez Sprzedawcę. W takim przypadku, Sprzedawca powiadomi Kupującego na piśmie ( drogą tradycyjną lub pocztą elektroniczną ) o odrzuceniu roszczeń gwarancyjnych. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia: zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub są następstwem urazów mechanicznych, zostały spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem, bądź czyszczeniem, albo konserwacją Sprzętu, są następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, są następstwem posługiwania się Sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze Sprzętu lub instrukcją producenta, są następstwem zwarcia, przebicia znajdującej się poza Sprzętem instalacji elektrycznej, zostały spowodowane zalaniem Sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem, są wynikiem eksploatacji Sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, są następstwem naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację Sprzętu, są następstwem uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących Sprzęt, a także ich zakrycia w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację, Każdy producent definiuje sytuacje, w których dany
produkt jest objęty gwarancją oraz kiedy traci uprawnienia z tytułu gwarancji. Jeśli po ekspertyzie technicznej, serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, bądź uszkodzenie na skutek złego użytkowania sprzętu przez Klienta, gwarancja nie zostanie uznana przez serwis. W takiej sytuacji przysługują następujące możliwości:
a) wyrażenie zgody na naprawę i zapłatę kwoty podanej w wycenie przez serwis,
b) odrzucenie wyceny i odebranie sprzętu z serwisu
13. Wady Sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawcę. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz w szczególności poza granicami kraju, oraz sprowadzania części, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejne 45 dni roboczych.
14. Gwarancja nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. Gwarancji nie podlegają również części obudowy I akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowanie, zabrudzenie, wytarcie napisów itp.
15. Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku dokonywania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi lub wyznaczonymi przez Sprzedawcę, zerwania lub uszkodzenia plomb.
16. Gwarant / sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty danych. Klient jest zobowiązany przed przekazaniem reklamowanego produktu do naprawy, zabezpieczyć wszelkie dane, zdjęcia itp.
17. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu o czas naprawy i pobytu w serwisie. Wykonane
świadczenia gwarancyjne, nie skutkują przedłużeniem ani odnowieniem gwarancji na cały
produkt czy też wymieniane części i podzespoły.
18. Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Kupującemu zastępczego sprzętu na czas
trwania naprawy.
19. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wady urządzenia ,niemożności używania przez użytkownika urządzenia wskutek jego wady lub pobytu w serwisie.
20. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.
21. Przyjęcie karty gwarancyjnej, a następnie zgłoszenie w trybie pkt. 7 reklamacji z tytułu
gwarancji będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na postanowienia niniejszej karty
gwarancyjnej.
22. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy. Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
23. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na
terytorium RP. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
24. Użytkownik przekazujący produkt w celu dokonania naprawy gwarancyjnej akceptuje
wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji

XI. Koszty naprawy / kosztorys szacunkowy
Jeżeli klient, odeśle towar do Sprzedającego lub do wskazanego serwisu w celu naprawy, przy czym towar nie wykaże wad, szkód lub innych zmian objętych gwarancją, rękojmią, koszty sporządzenia kosztorysu, koszty pokrywa w całości Klient będący Przedsiębiorcą. Powyższe nie dotyczy Klientów indywidualnych (Konsumentów).
XII. Ochrona danych osobowych
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie
przez firmę Context Sp. z o.o., z siedzibą przy ulicy Równinnej 13, 87-100 Toruń,
danych osobowych podanych w Formularzu Zamówienia i na stronie rejestracyjnej
www.context.sklepna5.pl, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 27.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z roku 1997 z późn. zm), w celach, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 3 (jeśli jest to niezbędne dla wykonania umowy) i art. 23 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 23 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 tej ustawy.
2. W sklepie internetowym stosowany jest system analizy sieciowej Google Analitics. Ma on na celu tworzenie profilów użytkowników pod pseudonimem. W tym celu system Google Analitics stosuje pliki typu cookies. Jego zadaniem jest ocena korzystania witryny przez użytkownika i poprawienie jakości funkcjonowania strony.
3. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą
wymienioną w ust. 1. Kupującemu przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe, do ich
poprawiania oraz do wniesienia żądania zaprzestania ich wykorzystywania (przetwarzania) przez Context Sp. z o.o.

XIV. Postanowienia końcowe:
1. W przypadku zawierania i realizacji umów obowiązują odpowiednie przepisy Kodeksu
Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów, które mogą powstać pomiędzy Sklepem, a
Konsumentem, w rozumieniu art. 22 [1] KC, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów, które mogą powstać pomiędzy Sklepem, a Klientem,
który nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] KC, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu Internetowego Context Sp. z o.o.

 

 

  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 

 

 

 

 
 

 

  REGULAMIN
 

O firmie

CONTEXT SP. Z O.O.
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl